kandydatów
Kierownika działu promocji i marketingu
Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach miejsce pracy: Kielce
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Zakres obowiązków:Organizowanie działań promocyjnych, pozyskiwanie patronów medialnych.Pozyskiwanie środków od sponsorów na organizowane imprezy. Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z mediami na terenie województwa i kraju. Reklama organizowanych imprez Opracowywanie graficzne materiałów reklamowych (plakatów, ulotek, zaproszeń). Współtworzenie strategii marketingowej instytucji. Nawiązywanie kontaktu drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych. Nadzór nad dystrybucją materiałów reklamowych i promocyjnych. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych. Promocja i reklama organizowanych imprez.Wymagania:Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia). Znajomość obsługi programów z pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach kultury. Umiejętność pracy pod presją czasu. Prawo jazdy kat. B.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wyświetleń: 276