kandydatów
Samodzielna księgowa
Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i prawem podatkowym- bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów- przygotowywanie i zapewnienie prawidłowości oraz terminowości: wyliczeń podatkowych (PIT, CIT, VAT) oraz generowania i przesyłania plików JPK- rozliczenia wewnątrzwspólnotowe- sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych- odpowiedzialności za politykę rachunkowości- przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych (w tym GUS)- współpraca z kontrahentami, w szczególności w sprawach płatności za zobowiązania oraz czuwanie nad windykacją należności- prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji- monitorowanie zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz właściwe ich stosowanie,- analiza danych finansowych i działania kontrolingowe- prowadzenie spraw kadrowych Wymagania;minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu księgowości, wykształcenie kierunkowe, dobra znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych, doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, dobra organizacja pracy, dokładność,odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wyświetleń: 320