kandydatów
Specjalista ds. księgowo-finansowych
Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach miejsce pracy: Kielce
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie;Wyższe magisterskie Preferowane ekonomiczne, finansoweWymagania związane ze stanowiskiem Wymagania niezbędne:staż pracy - min. 4 lata, w tym minimum 2 lata w księgowości jednostki budżetowej;znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, w tym: ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatkach i systemie ubezpieczeń społecznych,znajomość zasad rozliczeń, ewidencji kosztów i zasad rachunkowości budżetowej;znajomość zasad sporządzania sprawozdań jednostki samorządu terytorialnego, znajomość Microsoft Office;operatywność, dyspozycyjność. Wymagania dodatkowe:znajomość ewidencji środków trwałych, wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych; ogólna znajomość problematyki funduszy pomocowych Unii Europejskiej; umiejętność pracy w zespole; samodzielność, kreatywność. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ; dekretowanie i księgowanie operacji finansowych na urządzeniach księgowych,udział w sporządzaniu list płac,prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, naliczanie odpisów, analiza wydatków, dokonywanie przelewów bankowych drogą elektroniczną,sporządzanie sprawozdań jednostki samorządu terytorialnego,okresowa analiza wykorzystania środków finansowych.Warunki pracy na stanowisku.Praca administracyjno biurowa w siedzibie Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Obsługa urządzeń biurowych. Praca w budynku na III piętrze, budynek jest wyposażony w windy.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 600 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wyświetleń: 268