kandydatów
Asystentka zarządu /sekretarka
Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach miejsce pracy: Kielce
Opis stanowiska pracy zakres obowiązków; Obsługa i prowadzenie sekretariatu, dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie, organizacja wysyłki poczty, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, prowadzenie dziennika podawczego korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, sortowanie i rozdysponowanie do adresata,obsługa urządzeń biurowych w zakresie przyjmowania i łączenia rozmów, przekazywania niezbędnych informacji, wydruku informacji, sporządzania dokumentów na potrzeby przełożonego. Wykonywanie prac administracyjno-biurowych. Wsparcie Zarządu i Działu Kadrowo-Księgowego w realizacji bieżących zadańZamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, artykułami spożywczymi i środkami czystościWymagania; Wykształcenie: min. średnie, wysoka kultura osobista i odpowiednia prezencja, komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie, dokładność, umiejętności pracy w zespole, praktyczna znajomość programów MS Office,umiejętność szybkiego pisania na komputerze. Odwaga w braniu odpowiedzialności za wykonywane zadania. Zaangażowanie i chęć do nauki i pracy.Prawo jazdy kat. B.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wyświetleń: 222