Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik oddziału

Firma: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach miejsce pracy: Kielce

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 105433

Warunki pracy

praca w siedzibie Urzędu, budynek A, parter, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne z przedstawicielami gmin, powiatów, służb zespolonych i niezespolonych, Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwa Obrony Narodowej, Ministerstwa Zdrowia, Szefem Obrony Cywilnej Kraju, Prezesem Państwowej Agencji Atomistyki, sądami, prokuraturą, Policją, Prokuraturą
Generalną.


Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.


 

Zakres zadań

  • Zarządza personelem w celu zapewnienia skutecznego, terminowego, rzetelnego i efektywnego wykonania zadań określonych w regulaminie organizacyjnym
  • Nadzoruje i kontroluje oraz koordynuje działania w systemie planowania cywilnego w zakresie bezpieczeństwa energetycznego i przeciwpowodziowego, funkcjonowania infrastruktury krytycznej oraz dokonuje ocen Bezpieczeństwa Narodowego w części dotyczącej województwa
  • Koordynuje działania i współpracuje z administracją samorządową i podmiotami ratowniczymi w sytuacjach kryzysowych oraz nadzoruje organizację szkoleń
  • Nadzoruje system łączności radiowej i Systemem Wykrywania Skażeń i Alarmowania
  • Opracowuje sprawozdania, prognozy, wnioski oraz projekty zarządzeń i wytycznych, dokonuje analizy z działań Centrum i Zespołu
  • Nadzoruje aktualizację bazy danych oraz systemów do wspomagania zarządzania kryzysowego
  • Nadzoruje utrzymanie w gotowości stanowisk kierowania Szefa OC województwa i stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z bezpieczeństwem publicznym
  • Znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o obronie Ojczyzny, o stanie klęski żywiołowej
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa lub gotowość poddania się procedurze uzyskania Poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 02-09-2022
    Wyświetleń: 189